De ce optimizarea SEO dureaza atat de mult?

SEO poate fi una dintre cele mai importante și de impact investiții pe care le poate face o companie. Există un motiv pentru care continuă să fie o parte integrantă a majorității planurilor de marketing. Din păcate, de cele mai multe ori SEO durează ceva timp pentru a produce rezultate directe și măsurabile. De fapt, articolul nostru privind cât durează SEO discută factorii care determină procesul să dureze cel puțin 4-6 luni, uneori chiar și până la 12 luni, pentru a genera rezultate. Majoritatea celorlalte eforturi de marketing produc randamente relativ rapide. PPC, de exemplu, poate începe să dea rezultate aproape instantaneu. Serviciile de corespondență directă sau alte forme de anunțuri ofera deseori si rezultate rapide, dar in nici un caz aceste rezultate nu sunt pe termen lung.   

Multi factori de remediat

Cu cat cunosti mai multe informatii cu atat vei stii mai bine ce ai de facut pentru a obtine rezultatele cele mai bune. Când educăm companiile cu privire la varietatea de factori care intră în SEO, acestea încep să înțeleagă de ce poate dura atât de mult acest proces. Indiferent de stadiul afacerii dvs. sau de site-ul dvs. web, este posibil să existe o serie de lucruri care ar putea folosi unele TLC, în special în ochii Google. Acestea includ o direcționare mai bună a cuvintelor cheie catre titlurile și conținutul dvs., restructurarea formatului paginilor dvs. și extinderea profilului de link, pentru a numi doar câteva. Un alt element pe care multe companii mai noi nu îl iau în considerare este vârsta domeniului lor. Dacă aveți un site nou, este nevoie de ceva timp pentru ca Google să înceapă să aibă încredere în voi. După auditul site-ului, echipa de specialisti SEO va avea o imagine mult mai clară a timpului necesar pentru remedierea erorilor și astfel va putea trece la optimizarea paginilor individuale. Domeniul de aplicare al acestui efort variază de la un site la altul.

Competitie

Un factor major în motivul pentru care SEO poate dura atât de mult se învârte în jurul a ceea ce face concurența dvs. În majoritatea cazurilor, concurenții companiei dvs. lucrează activ și la SEO. În timp ce eforturile lor vor diferi pentru fiecare companie, acest lucru înseamnă că obținerea clasamentelor pe prima pagină va fi o țintă în mișcare. Gândiți-vă la acele probleme clasice de matematică din liceu: o mașină albastră este cu 5 mile în fața mașinii dvs. și călătorește cu o rată de 60 MPH. Cât de departe veți prinde mașina albastră dacă călătoriți 70 MPH?

Trebuie să stabilim două lucruri: În primul rând, cât de rapid „concurează?” În al doilea rând, cât va dura procesul în funcție de bugetul pe care îl alocați pentru SEO? Din păcate, SEO nu este atât de liniar ca această problemă matematică. Ar putea avea loc modificări ale algoritmului, concurenții dvs. pot accelera eforturile de SEO sau poate produceți un conținut extraordinar care vă ajută să vă accelerate propriul rezultat. Ideea este că, indiferent de modul în care priviti aceasta situatie, faptul că concurenții dvs. fac probabil SEO înseamnă că va dura ceva timp pentru a-i ajunge din urmă.