De ce continutul este cel mai important factor de clasare SEO

Expertii SEO si marketerii de continut sunt in cautare constanta de metode pentru a-si imbunatati performanta pe motoarele de cautare. Dar exista un factor de clasare a optimizarii pentru motoarele de cautare (SEO) care domina. Cititi in continuare pentru a afla de ce continutul de calitate este, fara indoiala, cel mai important factor de clasare SEO. 

De ce este continutul atat de important in marketingul digital?

Niciun aspect al marketingului digital nu exista fara un anumit tip de continut. Chiar daca aveti doar o infografica, aceasta este continut. Fiecare fotografie, reclama banner, postare pe blog sau articol detaliat este continut. Deci, niciun marketer digital nu va ajunge nicaieri fara o strategie solida de continut, incepand cu calendarul editorial pentru crearea de continut pana la un calendar social care maximizeaza acoperirea continutului publicat. 

Continutul este modul in care consumatorii interactioneaza cu brandul dvs., in bine sau in rau, in era digitala. Asadar, cum va asigurati ca au interactiuni pozitive cu ceea ce produceti? Si cum va asigurati ca continutul dvs. livreaza rezultatele de care aveti nevoie? Viziteaza aceasta pagina pentru mai multe informatii.

Continutul conteaza! (Da, este cel mai important factor de clasare)

Inainte de a aborda motivul pentru care continutul de inalta calitate poate turboalimenta eforturile dvs. de marketing digital, sa incepem cu elementele de baza. Chiar si in 2011, Google a fost foarte clar in privinta prioritizarii continutului de calitate ca fiind crucial pentru construirea de site-uri de inalta calitate. Astazi, mai ales ca Google isi rafineaza in mod constant algoritmul de cautare, prioritizeaza articolele de inalta calitate in detrimentul continutului umflat si al clickbait-urilor cu prea multe cuvinte cheie inutile.

Aceasta rafinare ofera doua beneficii majore utilizatorilor. In primul rand, daca cautati un subiect, rezultatele de pe pagina 1 sunt mai susceptibile sa va ofere articole si bloguri pe care chiar doriti sa le cititi. Astfel, nu veti fi fortati sa vedeti cinci articole robotice cu cat mai multe backlink-uri si cuvinte cheie care au ajuns in topul listei.

In al doilea rand, aceasta schimbare inseamna ca postarile si articolele dvs. de inalta calitate vor putea fi bine clasate pe Google. Astfel, va puteti concentra in primul rand pe crearea unui continut atractiv care sa se conecteze cu publicul dvs. in loc sa va ganditi la trucurile si sfaturile SEO care va vor avansa. Cu toate acestea, tot va trebui sa utilizati unele tehnici SEO pentru a modela continutul dvs., astfel incat cautatorii sa va poata gasi. Dar daca va concentrati pe continut ca focus principal, veti vedea mari beneficii in clasarile de cautare Google.

Continutul este cel mai important factor de clasare SEO.

Ce este un factor de clasare?

In terminologia SEO, un factor de clasare include aproape orice variabila pe care un motor de cautare le-ar putea folosi pentru a indexa rezultatele pentru o anumita cautare. Factorii de clasare includ autoritatea domeniului, viteza paginii, optimizarea pentru mobil, experienta utilizatorului, link-uri externe si interne, backlink, semnale sociale, cod HTML si alte componente. Dar chiar daca site-ul dvs. este calibrat perfect, continutul real trebuie sa se potriveasca cu rezultatele cautarii dorite.

De exemplu, daca cineva cauta „Dwayne „The Rock” Johnson”, va vedea mai intai rezultate pe pagina dintr-o pagina web foarte respectata precum Wikipedia sau IMDB cu filmografie de baza. Paginile cu cele mai bune performante vor avea aproape cu siguranta continut vesnic verde, provin din surse de renume si vor avea o multime de informatii relevante legate de viata lui.

Chiar sub aceasta, veti vedea probabil cateva intrebari de top, ambele adresate de fanii Google (si raspunsuri de el in format video), precum si alte intrebari pe care oamenii cu adevarat doresc sa le stie, cum ar fi „Ce mananca The Rock intr-o zi ?”

Sub aceste rezultate ale cautarii, veti vedea stiri populare din surse de renume si anunturi pe subiecte similare.

Cum clasezi un articol?

Cum se leaga acest exemplu de factorii de clasare? Pentru inceput, continutul de inalta calitate, indiferent daca este un articol, o fotografie sau un videoclip, apare in partea de sus. Dupa aceea, continutul care provine din domenii de incredere primeste de obicei o pozitie ridicata. Cu toate acestea, daca ar fi sa va modificati cautarea si sa cautati o expresie cheie cu coada lunga, cum ar fi „dieta Dwayne Johnson”.

Deci, cum a ajuns in partea de sus a rezultatelor cautarii? Au folosit instrumente SEO pentru a crea continut optimizat. Iata cateva momente importante:

  • Acest articol ofera raspunsuri definitive la intrebarea ce mananca The Rock intr-o zi; este un continut relevant care raspunde la interogarea de cautare.
  • Are o viteza a paginii destul de mare.
  • Acest site web are mai multe articole despre dieta celebritatilor masculine si planurile de antrenament, asa ca este un expert in aceasta nisa specifica.
  • Fotografiile din articol sunt optimizate pentru SEO – deoarece autorul a folosit cele mai bune practici pentru a le eticheta cu cuvinte legate de articol.
  • Aceasta pagina web depaseste tiparele alimentare ale The Rock si, de asemenea, analizeaza antrenamentul sau, astfel incat utilizatorii sa beneficieze de o experienta bogata de continut.

Ghid pentru crearea de continut

Care sunt principalele concluzii din acest exemplu, deoarece se aplica site-ului dvs. specific si planului dvs. de marketing de continut? Daca doriti sa va asigurati ca continutul dvs. ramane in topul SERPS, chiar si dupa urmatoarea actualizare a algoritmului, iata cateva indicatii pe care sa le adaugati la lista de verificare a scrierii.

  • Cercetati-va cuvintele cheie inainte de a incepe sa scrieti,  astfel incat sa stiti ce ii pasa cu adevarat publicului tinta si cum sa abordati aceste probleme. Aceasta prima etapa a procesului de creare a continutului este momentul sa ne uitam si la volumul de cautare pentru anumite subiecte. Multe instrumente va vor oferi asta si o lista de termeni care va pot oferi rezultate mai bune atunci cand cautati un cuvant cheie de calitate. In acest fel, puteti obtine rezultate mai bune pe subiecte cu relevanta similara. Da, relevanta conteaza, indiferent daca scrii un blog sau scrii continut mai serios!
  • Acordati atentie aspectelor tehnice ale scrisului dvs. Chiar daca scrieti continut grozav, daca neglijati unele componente tehnice SEO, va fi mai dificil sa va clasati pe SERP-uri. Asa ca nu uitati sa includeti o meta-descriere, link-uri externe si interne, fotografii care sunt clar etichetate cu cuvantul dvs. cheie sau chiar un infografic care ar putea ilustra subiectul dvs. Toate aceste elemente merg in mare masura catre crearea generala a continutului.
  • Promoveaza-ti articolul pe retelele sociale. Nu numai ca distribuirile sociale vor determina mai multi oameni sa citeasca articolul dvs., dar vor imbunatati si clasarea acestuia. Amintiti-va – cititorii vor impartasi adesea continut bun, dar nu vor impartasi articole nedorite.

Care este cel mai important factor de clasare?

In cazul in care ati ratat-o ​​mai devreme, pentru a folosi cliseul, continutul este regele! Deci, daca vrei sa vezi cresterea traficului tau de cautare, investitia in continut SEO care va aduce spectatorii pe site-ul tau ramane un obiectiv crucial. Crearea de continut de blog pe care oamenii chiar doresc sa-l citeasca conteaza! Chiar daca cateva dintre aspectele tale tehnice necesita imbunatatiri, daca poti crea tipul de continut pe care publicul tau il cauta, vei vedea un ROI extraordinar al eforturilor tale de marketing de continut. 

Creati continut de calitate care se clasifica bine

Este usor sa te simti coplesit atunci cand te confrunti cu tot ce trebuie sa iei in considerare atunci cand creezi continut grozav. Dar nu trebuie sa porniti singur in aceasta calatorie! Platforma rellify va ghideaza procesul de creare a continutului de la procesul de ideare a subiectului pana la scriere, editare si publicare. Acesta monitorizeaza chiar si articolul publicat, astfel incat sa puteti vedea performanta continutului dvs. Contactati unul dintre expertii nostri pentru a afla mai multe! 

DIN ACEEASI CATEGORIE