PayPoint, cel mai mare operator din România de plăți în numerar și taxare electronică prin puncte de vânzare cu amănuntul, anunță lansarea aplicației mobile PayPoint, făcând astfel un pas important către nevoile actualizate ale clienților. Soluția de plată prin card prin intermediul aplicației PayPoint este furnizată de Alpha Bank România în parteneriat cu Europayment Services (EuPlătesc.ro).
Aplicația mobilă a fost dezvoltată în parteneriat cu Zitec, lider pe piața IT & Marketing digital din România, specializată în soluții și servicii de transformare digitală.
Aplicația PayPoint permite clienților să plătească direct din facturile telefonice pentru utilități, precum apă, gaz sau electricitate, pentru a-și reîncărca creditul pentru cardurile PrePay, dar și pentru a efectua plata online, recurentă sau nu, a altor tipuri de abonamente pentru diverse servicii . Pe parcurs, noii furnizori vor fi disponibili în aplicație, precum și alte servicii noi.
În același timp, noua aplicație va permite utilizatorilor să seteze o notificare de reamintire pentru plata facturilor lunare, posibilitatea de a plăti o factură pentru o altă persoană și de a afișa soldul actualizat pentru un număr de furnizori de utilități publice, precum și reîncărcarea creditului pentru cartele telefonice prepaid nelimitate. Toate operațiunile pot fi continuate instantaneu sau pot fi salvate pentru plata ulterioară, individual sau dintr-o dată.
Utilizatorii aplicației vor avea mai multe metode pentru a înregistra în aplicație informațiile necesare plății: scanarea codului de bare, introducerea codului de client sau încărcarea facturii respective în format PDF. Plata se poate face folosind un card salvat în aplicație sau prin introducerea unui nou card de credit valid de fiecare dată când se inițializează o plată online.
Componenta UX (experiență utilizator) a aplicației se bazează pe preferințele clienților în universum de servicii digitale și, prin urmare, are o interfață prietenoasă, intuitivă și ușor de utilizat.
Aplicația PayPoint este disponibilă gratuit, cu acces complet pentru utilizatori la toate funcționalitățile oferite și poate fi descărcată pe smartphone-uri care rulează sisteme de operare Android sau iOS, de pe Google Play sau App Store.
„PayPoint este liderul pieței în ceea ce privește colectarea plăților în numerar , prin rețeaua sa de peste 1 9 000 de parteneri, cu acoperire națională. După o prezență de peste 12 ani pe piața românească, am considerat că timpul a venit să ajungă la o nouă categorie de consumatori, nam ely cei care preferă comoditatea de plăți on – line , mai ales în zilele noastre, când că suntem toate preocupările legate de siguranță sanitară și distanțarea fizică . Aplicația mobilă PayPoint vine cu un simplu, rapid și experiență sigură pentru toate tipurile de servicii și tranzacții disponibile și permite clienților să facă plata s la o gamă largă de utilit societățilorși furnizorii de servicii într – un foarte mod flexibil, dintr – un singur loc prietenos, doar făcând clic lor de telefon mobil s . Ne propunem să reducem timpul petrecut de fiecare utilizare r pentru aceste tipuri de operațiuni, prin integrarea funcționalităților inteligente, respectând totodată toate standardele de securitate ”, a declarat Lewis Alcraft, Managing Director PayPoint România.
„Suntem bucuroși să susținem proiectele partenerilor noștri și suntem încrezători că prin această nouă soluție de plată satisfacem nevoile consumatorilor și companiilor partenere, cu metode de tranzacționare online, ușor de implementat și foarte sigure, adaptate standardelor de securitate aplicabile cardului plăți. Dezvoltarea acestei soluții de plată, în care am colaborat împreună cu EUROPAYMENT SERVICES (EuPlatesc.ro), reprezintă un alt pas înainte în procesul nostru de extindere, dar și în continuarea strategiei de consolidare a soluțiilor digitale solicitate de piața locală. ” , a declarat Viorel Vasile, Directorul Unității de Carduri Alpha Bank România.
„Am dezvoltat noua aplicație mobilă pentru PayPoint pentru a oferi utilizatorilor săi o alternativă inteligentă la serviciile offline, în special în contextul pandemiei. Aplicația PayPoint a beneficiat de o abordare integrată a mărcii Zitec, care a implicat dezvoltarea aplicației mobile, componenta de experiență a utilizatorului și campania de promovare concepută de divizia de Marketing Digital. Rezultatele diviziei de Marketing Digital din ultimii ani, experiența noastră tehnică și investițiile în dezvoltarea diviziei Mobile în cadrul companiei, reprezintă un real avantaj pentru clienții noștri în eforturile lor de transformare digitală, Zitec devenind un furnizor unic de soluții pentru astfel de soluții. ” , a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și partener fondator Zitec.