La mijlocul lunii februarie, retailerul si-a dezvaluit cea mai recenta colectie de sutiene si chiloti, cunoscuta sub numele de Love Cloud. Linia se concentreaza pe confortul pe tot parcursul zilei, cu bibelouri minime, a spus Victoria’s Secret. Compania a selectat, de asemenea, femei din diverse medii si tipuri de corp – inclusiv primul sau model cu sindrom Down, Sofia Jirau – pentru a juca in campania de marketing a colectiei.
Lansarea Love Cloud este inca un semn ca Victoria’s Secret’s lucreaza serios pentru a-si schimba imaginea – de la plin de stil si exclusivitate la bun gust si incluziv. Si, important pentru investitorii sceptici, ar putea ajuta la propulsarea vanzarilor in trimestrele urmatoare. Actiunile Victoria’s Secret au scazut cu peste 4% pana in prezent. Stocul a scazut cu peste 20% in ultimele sase luni, ducand capitalizarea de piata a retailerului la 4,8 miliarde de dolari.
Veniturile de la Victoria’s Secret in 2020 au scazut cu 28%, pana la 5,4 miliarde de dolari, de la 7,5 miliarde de dolari cu un an mai devreme, in parte din cauza inchiderii magazinelor legate de Covid si a ingreunat cererea consumatorilor. Compania ar putea oferi mai multe detalii atunci cand isi va raporta rezultatele fiscale pentru trimestrul al patrulea si pentru intregul an dupa inchiderea pietei miercuri.
Schimbarea de la Victoria’s Secret vine, de asemenea, pe masura ce femeile cauta sa incorporeze articole mai confortabile in garderoba lor, chiar si atunci cand revin in mediile sociale, inclusiv mergand la birou. Analistii par sa fie in favoarea eforturilor lui Victoria’s Secret de a obtine elementele de baza corecte.
Asta inseamna ca compania se intoarce la masa de desen pentru produse noi, potrivit sefului de design al Victoria’s Secret, iar daca vrei sa afli mai multe intra pe ivip.ro.
Un veteran al companiei, Schaffer s-a alaturat din nou Victoria’s Secret in 2020, dupa o perioada la lantul britanic de magazine Marks & Spencer. Schaffer a adus o noua echipa pentru a aduce o noua perspectiva asupra afacerii. Pare a fi o miscare de succes la inceput.
Numirea lui Schaffer a venit in special in timpul unei revolte mai ample la Victoria’s Secret. Martin Waters, fost sef al diviziei internationale a L Brands, a fost numit la sfarsitul anului 2020 pentru a fi director executiv al Victoria’s Secret. La acea vreme, compania a anuntat, de asemenea, un nou director de resurse umane si vicepresedinte executiv al vanzarilor magazinelor din America de Nord, care aveau sarcina de a imbunatati moralul angajatilor si de a castiga clientii inapoi.
Totul s-a intamplat cu putin timp inainte ca Victoria’s Secret sa se desparta de Bath & Body Works pentru a deveni o entitate separata cotata la bursa, in august.
De atunci, Schaffer a jucat un rol cheie in crearea Love Cloud, pe care l-a descris drept „cel mai confortabil sutien din lume”. Este o divergenta totala fata de sutienele umplute cu sarma si captuseala pe care Victoria’s Secret le-a debutat in trecut.
„In scurtul timp in care m-am intors in afaceri, am scos un sutien de maternitate pentru alaptare… am scos un sutien pentru mastectomie”, a spus ea. „Recunoastem cu adevarat femeile in fiecare etapa a vietii lor. Acesta este ceea ce ne motiveaza pe toti.”
Intre timp, compania a fost in proces de remodelare a magazinelor sale de vanzare cu amanuntul din Statele Unite pentru a aduce accesorii mai proaspete, vopsea mai usoara pe pereti si manechine de toate formele si dimensiunile pentru a primi clientii inauntru. Victoria’s Secret a anuntat ca intentioneaza sa isi modifice toate cele aproximativ 1.400 de locatii la nivel global, in urmatorii ani. De asemenea, testeaza un format mai mic, in afara centrului comercial.
Semne de imbunatatire a imaginii
Un sondaj recent a constatat ca femeile acorda din ce in ce mai multa atentie schimbarii lui Victoria’s Secret.
Bank of America a chestionat 1.000 de femei cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani in ianuarie si a constatat ca respondentii au avut mai putine plangeri cu privire la Victoria’s Secret in comparatie cu pre-pandemie.
Treisprezece la suta dintre femei au spus ca le-a placut Victoria’s Secret mai mult decat inainte de Covid, in timp ce 23% le-a placut mai putin, iar 64% nu s-au schimbat de parere, a constatat BofA. Firma a remarcat ca acest lucru este imbunatatit fata de nivelurile din 2019, cand 33% dintre respondentii intr-un sondaj similar au spus ca le-a placut mai putin Victoria’s Secret in ultimele 12 luni, multe femei citand o imagine slaba a marcii.